streda 26. decembra 2012

Mačiatko na adopciu

Cica vstávaj ...

Chŕŕŕŕŕŕ

Heh ? Čo sa ... ?

Á to si ty ... čo chceš ?

Sníval sa mi nádherný sen o tancujúcich myškách...

Prečo ma budíš ?

Fotky na blog ?

Ale vyber tie najkrajšie !

Sýýýýýýýýýýýýýr

Skúsme aj iný uhol...

... nooo, máš to ?


Hotovo.
OK, tak sa vrátim k myškám ehm k spánku...
Chŕŕŕŕŕŕŕŕŕ

...

V podnájme zvieratko mať nemôžem, ale táto cica toľko nariekala až som vybehla z bytu von pozrieť sa, čo sa deje. Samozrejme v tej chvíli stíchla a nechala ma poprechádzať sa v mraze pozdĺž ulice (v tej rýchlosti som si nezobrala čiapku a uši ma až pálili od zimy). Už som bola zúfala rozhodnutá, že pôjdem domov, keď priamo pri našom vchode som zase začula jej plač. Na zavolanie pribehla spod zaparkovaného auta, pod ktorým sa skrývala a nariekala. Riadne premrznutá som ju vzala do náručia a do bytu. Nemala zimnú srsť, bola vyhladovaná, premrznutá a keďže v noci mali byť podľa predpovede počasia kruté mrazy, nechala som ju u seba a týmto jej hľadám nový domov niekde v teplúčku. V podnájme so mnou zostať nemôže, navyše spolubývajúci vyjadril nevôľu...

Cicuša je hravá, mojkavá, socializovaná, naučená na záchodík, dobre sa znesie aj s iným zvieratkom (psíčkom či mačičkou). Darujem ju len do dobrých rúk.

Nachádza sa v Bratislave.

Vek odhadom asi 3-4 mesiace. Je to baba. :-) 

Prosím pomôžte mi s hľadaním nového domova, tu zostať nemôže. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára