štvrtok 21. marca 2013

INTERBEAUTY Február 2013

Stalo sa už našou tradíciou, že so sestrou chodíme na výstavu Interbeauty. Vlastne som ju prvýkrát pritiahla ja, ale tentokrát mi to úplne vyfučalo z hlavy, až mi sestra počas týždňa píše, či v sobotu ideme. Ideme ? Kam ? Predsa Interbeauty ! Jasnééé...

Bolo opäť na čo pozerať ! Salóny, školy i jednotlivci prišli predviesť svoje služby, nechýbal ani sprievodný moderovaný program či možnosť kúpiť si niečo pre radosť. :-) Na to som sa tešila hádam najviac. Kúpila som si nejaké laky a ozdoby na nechty, ozdoby do vlasov.

Bol to príjemne strávený deň so sestrou zakončený v Mekáči v Auparku, kde sme stretli spoločnú kamošku a dobre všetci pokecali. Nuž krásny deň !

...

Už tradične bol veľtrh krásy a kozmetiky spojený so svadobným veľtrhom. Na mieste bolo možné využiť rôzne kozmetické služby, od ošetrenia pleti cez masáže až po líčenie.

Interbeauty



Čas na nákupy

ozdoby do vlasov, kozmetické kufríky, bižutéria ...
divoké laky, crack laky, laky na Art zdobenie, ...
umelé mihalnice od výmyslu sveta, paletky, ...

dekoratívne nálepky na nechty, predlohy na kreatívne lakovanie

umelé nechty, glitre, ...
Prišlo dosť ľudí
Krásna moderátorka a prednáška o líčení s profesionálkou

Svadobný veľtrh

Svadobné "oznámka", niektoré boli veru prenádherné !!!

Obrúčky sú dôležité, pri týchto stoloch je na každom svadobnom veľtrhu plno ...
Prestieranie




Svadobná limuzína

  Svadobné tortičky

Svadobné šaty






Módna prehliadka salónu Mia Spoza







Svadobná obuv a doplnky


Spoločenské šaty

 


Dovidenia na budúce ! :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára