streda 18. júla 2012

Praženica s paprikou - jednoduchý recept

Mala som doma jarnú cibuľku, niekoľko paprík a vajíčka. Môj otec miluje praženicu so zeleninou. Cez víkendy si zvykne takúto praženicu s brokolicou, paprikou, hráškom a či inou zeleninou robiť na raňajky. Hoci som si sama takúto praženicu nezvykla pripravovať, keď som si na to spomenula, dostala som na ňu chuť. 
Recept je jednoduchý, postup vždy rovnaký, len iná zelenina (brokolica, paprika, hrášok, hríbiky, mrkva, ... ). 

POSTUP:
  1. Na oleji najprv speníme na drobno nakrájanú cibuľku.
  2. Pridáme na drobno nakrájanú zeleninu. Ja som tentokrát pridala na drobno nakrájanú papriku. Varíme kým paprika (alebo iná zelenina) zmäkne. 
  3. Osolíme, okoreníme podľa chuti. Ja som len osolila a až na záver som posypala sladkou mletou červenou paprikou.
  4. Pridáme podľa chutí a množstva stravníkov 2-3 či viac vajíčok. Varte za stáleho miešania na miernom ohni, kým sa vajíčka neuvaria. 
  5. Podávame s chlebíkom a čerstvou zeleninou podľa chuti.
TIP:
  • Pre zaujímavejšiu chuť môžete pridať aj nakrájaný cesnak. Ten však pridávajte, až keď cibuľka trochu zhnedne a smažte ho len chvíľu pred pridaním zeleniny, lebo môže rýchlo prihorieť a zhorknúť.
Krásne počasie mi umožnilo vychutnať si večeru na balkóne
Dobrú chuť !  
 ...

jeden na záver... krásny deň !



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára