nedeľa 8. júla 2012

Jednooký čierny princ

Našli ma minulý rok začiatkom februára v Košiciach. Bol som podchladený, s opuchom mozgu, čo si žiaľ odnieslo jedno očko. Dobrí ľudia ma vzali k sebe a vyliečili. Ďakujem :-)
Nazvali ma Deň, lebo ma prichýlili naraz s inou čiernou mačičkou, ktorú pomenovali Noc.


Dnes som už úplne zdravý, kastrovaný kocúrik a najradšej sa maznám kedykoľvek, kdekoľvek a s kýmkoľvek. Mám rád psíky, ktoré majú radi mačičky a kamošim sa aj s mačičkami. Touto cestou si hľadám nový už trvalý domov.
Ak chcete, aby som sa stal trvalým členom Vašej rodiny a mojkal sa s vami každý deň, stačí ak napíšete na e-macky@e-macky.sk. Aktuálne sa nachádzam v Bratislave.


Teším sa na vás, moja nová rodinka ! :-)
Ak si ma nemôžete adoptovať ale chcete pomôcť iným mačičkám v núdzi finančne či materiálne, obráťte sa na Občianske združenie mačky na adrese www.e-macky.sk alebo na facebook-u.

mám krásny jazýček
otázka: Kedy sa mačka cíti ako dieťa v Disneylande ?
odpoveď: Keď zbadá novú krabicu na prieskum...
(mačkári vedia o čom hovorím, ale viac až nabudúce ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára