sobota 19. mája 2012

Nech Bože dá, nech Bože dá ...

... veď my na to máme. Nech Bože dá, nech Bože dá, ten víťazný gól. :-)

Dnes sme Čechov riadne vyprášili. Nutno dodať, že zápas bol celkom vyrovnaný, len ja som sa cítila pri jeho sledovaní ako nevyrovnaná, od nervov som nevedela či sedieť a pozerať alebo sa niečim zabaviť. Nakoniec som celý čas sledovala pozorne a tŕpla, keď sa hralo okolo našej bránky a povzbudzovala, keď "tancovali" naši okolo Českej bránky. Keďže sestra je v Írsku a tam to nedávali na žiadnom programe a tamojší internet by to nezvládol, posielala som jej pri každom góle SMS s aktuálnym stavom. Pekne som ju vystresovala. Veď to aj trvalo až do tretej tretiny než sme získali gólovú prevahu ! Po zápase som obvolala celú rodinu, hoci z iného dôvodu, ale zistila som, že všetci sú informovaní a tešia sa z výsledku. Babička mi začala do telefónu výskať sotva som sa predstavila. Babička (79) neznáša telenovely, za to hokej nikdy nevynechá a akonáhle sa hrá je pred "telkou" a nemá rada návštevy či telefonáty. Neradno ju vtedy vyrušovať. :D
Tretiu tretinu som dopozerala na balkóne pri vešaní bielizne. Som rada, že tentokrát stránka STV neskolabovala ako pri zápase s Kanadou. V podnájme zatiaľ nemám telku, takže som zápas sledovala na notebooku.
Na pamiatku som si urobila printscreen obrazovky pri vyhlásení najlepšej trojice hráčov (viz obrázok):

Brankár Ján Laco, obranca, kapitán Zdeno Chára a obranca Andrej Sekera.
Správne fanúšičky nasadili nie len na oblečenie ale aj v líčení farby našej vlajky.
Ja tiež nezaostávam a pridávam 2 návody.
Nakoniec ešte zajtra hráme, tak hor sa do povzbudzovania ! ;-)

Pery á la slovenská vlajka

Na nechtoch farebný gel-lak
Tento obrázok je z minulého roku ale stále rovnako aktuálny. Ako podkad som použila bielu ceruzku na oči a naniesla som ju na celé pery. Následne som použila rúž Ravishing Red (AVON) a štetcom na pery som vytvorila červený základ tak, aby zostal dvojitý kríž uprostred. Následne som použila tenký štetec a modrý očný tieň. Štetec som navlhčila vo vode, nabrala tieň a vytvorila spodok znaku a okraje pier. (TIP: Rovnako dobre poslúži modrý rúž alebo modrá ceruzka na oči.) Dvojkríž som na záver ešte raz prešla bielou ceruzkou. HOTOVO ! :-)

Tohtoročné vlajkové nechty 

 

Štátny znak Slovenska

1. priesvitný podkladový lak (1 vrstva) Nail Expert Manicure Nail Rescue Coach (miss sporty)
2. na celý necht biely lak (radšej 2 vrstvy) Original French Manicure (Fing´rs)
3. nanesieme červený lak na celý necht tak, aby neprekrýval úplne biely lak ale aby to vyzeralo, že ho biely lak lemuje (1 vrstva) fame fatal colour & go (essence)
4. na špičky (len na červenú časť) nanesieme modrý lak (1 vrstva) splendid blue, nailwear pro (AVON)
Bod 5 a 6 môžete vynechať ale ja som sa rozhodla pre žiarivejšie nechty.
5. na červený lak nanesieme vrstvu červených trblietok lakom 124 Golden Rose (Nail Art?)  
6. na modry lák nanesieme vrstvu tyrkysových trblietok lakom 450 quick dry, nail polish s-he stylezone (s-he)
7. bielym lakom s tenkým štetcom vytvoríme na červenej ploche dvojkríž 10 ?51? Decorative Art (ABlines)
Na vrch môžete dať ešte vrstvu priesvitného laku, ja som nedala. Pred nanášaním ďalšej vrstvy nechajte dostatočne uschnúť predchádzajúcu.
HOTOVO ! :-)


A na záver obľúbená hokejová hymna a v nedeľu fandíme pri hre s Ruskom, nech ZLATO je naše !!!

2 komentáre: