pondelok 7. mája 2012

"Majstrovská" večera

... alebo večera  k Majstrovstvám v hokeji :-))) Urobila som si siestu a pripravila všetko na nerušené sledovanie zápasu. Cestoviny so syrovou omáčkou s olivami, Radler a pohoda. ;-) Priamy prenos som sledovala cez notebook, keďže ešte nemám telku. Zajtra je voľno juchúúú !

včera som "vyfasovala" od mamy muškát a paradajku na môj balkónik :-)

Mňam, recept pod obrázkom ...



 Cestoviny so syrovou omáčkou (čo dom dal) a olivami (alebo opäť čo dom dal)
Potrebujeme: 
obľúbené cestoviny
olej
menšia cibuľa
paprika/paradajka
tavený syr (napr. Bambino)
tvrdý syr (čo dom dal)
smotana na varenie/acidko/biely jogurt... (podľa chuti)
voda
olivy

Cestoviny dáme variť podľa návodu a pripravíme si omáčku. Na drobno nakrájanú cibuľku opražíme na oleji a pridáme na drobno nakrájanú papriku/paradajku a opäť chvíľu pražíme. Keď paprika zmäkne pridáme tavený syr a nakrájaný tvrdý syr a pridáme smotanu na varenie (acidko, biely jogurt, ...) a ak treba aj trochu vody, tak aby nám syry neprihoreli ale vznikla omáčka. Keď sa syry roztopia pridáme olivy a ešte chvíľu varíme a môžeme servírovať s uvarenými cestovinami.

Hotovo ! Dobrú chuť. :-)

PS: nepíšem žiadne korenie, lebo syry, ktoré som použila boli už aj tak dosť slané a chuťovo výrazné, že som koreniny nepotrebovala, určite však nič nepokazíte štipkou mletého čierneho korenia a čerstvými nasekanými bylinkami 


 Dnes som v Bille videla akciu na 3 takéto krásne bambusové košíky za 2 €. Tak som si ich kúpila. Sú krásne a také pevnejšie, zvažujem na čo ich použijem, môžu byť ako ozdobné misy na ovocie a iné veci ale určite vyznejú krásne aj pod kvietkami. 



Alebo nejaké iné zaujímavé nápady ... ? ;-)






Ozaj... VYHRALI SME 4:2 nad USA !!!!!!!!!!!! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára