piatok 25. mája 2012

Jaguarrr nails

Som veľký mačkomil (milovník mačiek) už od detstva. Začalo to Levím kráľom (áno tá Disneyovka, ktorú som videla asi tak miliónkrát a vždy si ju rada opäť pozriem), obdivovaním veľkých mačkovitých šeliem, sledovaním prírodopisných seriálov (vtedy ešte na ZDF), pokračovalo adopciou prvej úžasnej mačičky Miňonky, ku ktorej po 10 rokoch pribudol starostlivý a nežný kocúrik Félix z ulice. Po odchode prvej mačičky do mačacieho nebíčka, prišla z útulku Slobody zvierat tvrdohlavá Mafia a v brušku si priniesla tvrdohlavého a maznavého Radka. Mafia prišla aby sa Félix dostal z depresie po smrti prvej cicušky, keď tvrdohlavo odmietal prijímať potravu. Mafia však hneď na privítanie oznámila Félixovi, že žiadne bratríčkovanie nebude a odkázala ho psovi do pelechu, ten v šoku z takej nehoráznosti opäť začal papať a oplatilo sa, o mesiac na to sa narodil (ako prekvapenie) malý Radko, ktorý sa stal Felixovým miláčikom (a dobre toho zneužíva). Takže teraz sú neplánovane traja ale nedala by som ani jedného z nich. Veľmi ich ľúbim ! :-) Keďže bývam v podnájme, bývajú u mojej mamy. Nedávno som ich bola varovať (+ 2 psov !) ale to je už blog o inom... to boli zážitky. :D

Ako mačkomila ma vždy fascinovali okrem ladných a mrštných pohybov aj nádherné rôzne vzorované mačacie kožúšky. To ma inšpirovalo aj k nechtom á la jaguár
Aj keď k trošku divokejšej verzii. No veď posúďte sami. 
 




laky v poradí ich použitia
POSTUP:
2 vrstvy - 510 Bye Bye Birdy ! (catrice cosmetics)
škvrny - perfectly flesh, nailwear pro (avon)
orámovanie škvŕn - čierny lak s tenkým štetcom decoration (delia art)


A ešte moji miláčikovia od najstaršieho po najmladšieho.
Félix
Mafia
Radko


2 komentáre:

  1. Ahojky! NEjak se mi nepodarilo vycist ze stranek ci z profilu email, posli mi ho na plumfooleryblog@gmail.com , at se muzeme dohodnout na poslani vyhry z giveaway:-)

    OdpovedaťOdstrániť