streda 25. januára 2012

AHOJTEEE ...





Tak to som ja (v kockovanej košeli). Čerstvá tridsiatnička. Bacuľka od puberty. 

Odmietam nosiť čiernu len preto, že som väčšia ako modelky v časopisoch ! Čierna je pre trúchliacich. A ja netrúchlim ! Milujem život a život sú farby. A preto sa ich nevzdám ani vo svojom šatníku. ;-)
Rada tvorím. Líčenie je moje hobby. Baví ma aj varenie. Teda keď sa mi chce. ;-) 

Milujem náušničky ! Farebné a rôzne tvary. Zbieram ich a tí čo ma poznajú, vedia, že takýmto darčekom k môjmu sviatku (alebo len tak) nič nepokazia. :D Bez náušničiek nevyjdem z domu, to radšej nenalíčená ... 

Ou jééé, skoro som zabudla na fotenie, aj to ma veľmi baví. Fotím, ehm vlastne sa učím fotiť so zrkadlovkou a je to zábava ! 

Som čajoholička. Mám rada bylinkové čaje bez cukru, bez citrónu.  Z čerstvej mäty, sušeného gingka, rôzne čajové sypané zmesi. Najlepší čaj robí kamarátka. Pestuje mätu a vždy keď som u nej na návšteve, natrhá čerstvé lístky mäty, zaleje horúcou vodou a do toho nastrúha trošku zázvoru. Občas pridáme aj med. Vynikajúci povzbudzujúci hrejivý čajík vhodný na toto zimné obdobie.  

ENGLISH


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára