nedeľa 8. apríla 2012

Veľký piatok s rodinou :-)

 Keďže na Veľký piatok sa nesmie pracovať a drží sa pôst, teda neje sa mäso, rozhodol sa ho nás tatino stráviť so svojimi dcérami (teda ségrou a mnou). Po zemiakových plackách na obed vyhlásil, poďme von niekam do mesta. Navrhol stretnúť sa a ísť po obchodoch alebo za kultúrou. Sestra zahlásila "ide sa do kina !" a vybrala film. Trošku sa sekla a omylom vybrala horor ! Ale to sme zistili až keď film začal. :D Film sa volal "Žena v čiernom" v hlavnej úlohe s Harry Potterom  Danielom Radcliffom, ktorý teda, na moje "prekvapkanie", vyzeral celkom chrumkavý (rrr) muž s neuveriteľne nebesky modrými kukadlami v porovnaní s malým útlym chlapcom a jeho zázračným prútikom zo známej rozprávky ... No v každom prípade dobrovoľne by sme si horor nevybrali, ale spracovanie bolo perfektné a ten dom, ktorý mal predať by som brala (samozrejme bez duchov), ten bol nádherný ! Film určite odporúčam ak sa rady bojíte. Rovnako herecké výkony boli skvelé, ale keď Harry Arthur Kipps hľadal tú mŕtvolu v bahne, no fufufu, ale nebudem viac prezrádzať... ;-)

zdroj: www.cinemacity.sk

Keďže prvotný plán bolo obehať obchodíky v nejakom obchodnom centre, rozhodli sme sa využiť dve hodiny do filmu nákupom a (ako inak) pôstnou vege večerou á la vyprážaný karfiol a zeleninové rizoto. Mimochodom je dosť náročné nájsť vegetariánske jedlo vo fastfoodoch na najvyššom poschodí Auparku a ako potvrdili predavači, pôst dodržiava sotva 30 % zákazníkov... 

No to sa môže asi stať len mne, že idem po obchodoch a peňaženku nechám doma, ako som zistila, keď som si vybrala tieto krásne náušničky a odpochodovala so širokým úsmevom k pokladni (no jasné veď včera večer som bola v potravinách s inou taškou...). Ešte že ma sestra ochotne založila. (dík ségra !)
  

módne náušnice 246578 (5,95 €)

beeline Slovakia s.r.o. (Aupark)





Po diskusii o filme a rozhodnutiu že nabudúce vyberie žáner niekto iný (sorry ségra :D), sme sa rozhodli ešte trochu pobehať zvyšok obchodov a to sme nemali robiť lebo keď ségra vbehla do GATE-u obzerať oblečenie, vošla som za ňou a môj zrak padol na tieto "náušky".  Ségra však nebola v dohľade, moja peňaženka ďaleko, no tatovi stačil jeden pohľad na mňa (vie že som "náušničkomaniak") a kúpil mi ich ako darček na pamiatku na dnešný sviatočný deň.  Takže viac som nepotrebovala a maximálne spokojná som mohla ísť domov. :DDD Ďakujem, tati !

náušnice 2219161 68 uni (1,98 €)

GATE, s.r.o. (Aupark)

 

Tak to bol môj Veľký piatok a ako ste ho strávili vy ? Tradične ? Alebo ste si užívali voľno ?
 


! KRÁSNE VEĽKONOČNÉ SVIATKY VÁM PRAJEM !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára