piatok 23. marca 2012

Essence a Catrice 50% zľava v dm...

v "dmke" práve prebieha 50% zľava na vybrané výrobky značiek Essence a Catrice... nuž neodolala som a dva laky som si kúpila. Sú to odtiene 82 RICH &PRETTY a 45 DATE WITH THE NIGHT. Krásne názvy, krásne laky s prirodzene lesklým efektom, silno krycie. Stačí jedna-dve vrtvy a pekne vyniknú. Kedže ide o radu colour & go - quick drying nail polish, je potrebné s nimi narábať rýchlo, lebo naozaj rýchlo schnú. Vrelo odporúčam. :-)

Štandardná cena v dm je 1,49 € ale teraz sú za polovicu, tak som si vybrala tieto dva. :-)
 Nedajte sa pomýliť, prsteníky sú nalakované opačne.

RICH & PRETTY
DATE WITH THE NIGHT

2 komentáre:

  1. skvělá barva! vůbec si nevybavuju, že bych takovou u stojanu viděla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ja som vcera prebehla okolo a tiez som ich tam nevidela (asi to bol dopredaj) ale videla som uplne nove pestre farbicky, ktore sa mi velmi pacili, takze sa tam asi este vratim :D je tam taky super brutalne oranzovy odtien !!!

      Odstrániť