štvrtok 21. júna 2012

Where The Hell Is Matt ?????????????????

Browsovaním po youtube sa dostanete náhodne k zaujímavým videám a mňa vtedy zaujal chlapík tancujúci po svete svoj srandovný tanček natoľko, že som po náhodnom niekoľkonásobnom videní jeho roztancovaného videa (v rozmedzí asi dvoch rokov) nakoniec zablúdila až na jeho stránku, kde som sa dozvedela, kto tento srandovne tancujúci chlapík je ...
 Nuž asi vás sklamem, nie je to žiadna charita ani posolstvo, ako uvádza sám Matt na svojej stránke (a ako niekoľkokrát zopakoval skvelo pripraveným slovenským médiám na mieste v Bratislave). Kto je teda vlastne Matt a prečo tancuje po svete ?
Keď bol tento chlapík (pôvodom z Connecticut-u) malý, mal sen živiť sa hrou a tvorením videohier, čo sa mu aj podarilo. No po rokoch mu to už neprinášalo takú radosť a zvažoval, čo iné by mu mohlo opäť priniesť nadšenie a radosť do jeho života. Nakoniec sa rozhodol, že odíde z firmy a bude nejaký čas cestovať. Zobral svoje našetrené peniaze a cestoval až dokým ich všetky neminul. Aby však jeho rodina vedela, kde sa nachádza, založil stránku www.wherethehellismatt.com.
Keď fotil ulice Hanoja, kamarát mu navrhol, aby zatancoval ten svoj srandovný tanček, že ho natočí. Mattovi sa to zapáčilo a tak sa rozhodol, že aj na ďalších miestach si zatancuje. Nakoniec z toho vzniklo video, ktoré uverejnil na svojom blogu. Toto video "šľohol" nejaký chlapík a nahral ho na youtube tvrdiac, že to je on, kto tam tancuje. Za krátky čas malo video viac ako milión pozretí a tancujúci chlapík sa dostal do povedomia ľudí a tí video zdieľali a posielali svojim kamošom. Tento zlodej dokonca zarobil na vzhliadnutí videa 200 dolárov !
Mattovi sa následne ozvala istá spoločnosť, že zaplatí natočenie ďalšieho videa a Matt to prijal pod podmienkou, že môže cestovať, kam bude chcieť a opäť vycestoval. Natáčal sa opäť pred rôznymi monumentami a známymi miestami až prišiel do Rwandy a vzhľadom na to, že tam žiadne monumenty nenašiel, rozhodol sa zatancovať si v jednej osade a ako tancoval, deti z osady sa k nemu spontánne pridali a tak Matt pochopil, že ľudia sú oveľa dôležitejší ako nejaké monumenty a ďalej pokračoval týmto smerom... 
V čase keď sa chystal natáčať tretie video, prihlásila som sa na jeho stránke hovoriac si: "Ak si ten chlapík príde zatancovať na Slovensko, rozhodne chcem byť pritom ! :D" No potom mi to nejako vyfučalo z hlavy, keď tu zrazu 13. októbra 2011 mi prišiel e-mail, že Matt bude tancovať v Bratislave (!!!) na Hlavnom námestí dňa 16. októbra 2011. Potešila som sa a hodila to na fb, či sa niekto pridá. Niekoľkí sa ozvali a nakoniec to zrušili, tak som šla sama. Malo to byť o piatej a ja pracujem do pol piatej, tak som bežala, aby som to stihla. Nakoniec Matt hodinu meškal, ale na námestí už ho čakal dav vyše 300 ľudí. Taká účasť ma potešila o to viac, že v ten deň už bola dosť zima a vyvrátilo to moje domnienky, že dnešnú mládež zaujíma iba telka, pc hry a diskotéky... Keďže Matt meškal, rozhodla som sa z nejakého vyvýšeného miesta nafotiť zatiaľ dav, ktorý sa zhromaždil a tak som vystúpila na fontánu a vybrala foťák a začala cvakať... hmmm ale foťák nejak nefotil... po pár pokusoch som pozrela na displej a ... dokelu ! zabudla som doma pamäťovú kartu ! Reku, toto sa môže stať len mne. :-( Chvíľku som bola mrzutá, lebo takto som nebola schopná urobiť ani jednu fotku ale nakoniec som sa nedala a po "tanečkoch" s Mattom, ktorý nás navigoval kričaním cez rozbujarený dav, takže väčšinu sme mi ďalej stojací nepočuli ale skôr odkukali od ostaných, som urobila zopár fotiek s mojou staručkou Nokiou. Preto tá "kvalita". Ale aspoň mám niečo pamiatku. ;-)

21.júna 2012, teda minulý štvrtok, mi prišiel e-mail od Matta:
My new dancing video is up!
http://www.wherethehellismatt.com/
a ja som rýchlo klikala na stránku, či tam bude aj Bratislava a či ma bude vidno. 

A som táááááááááááááááááááááááááááám !!!
  Ešte že som mala červenú bundu, inak by som sa nenašla. V tej bunde sa mi tancovalo hrozne, nedalo sa mi vyššie zdvihnúť ruky ale aspoň som sa snažila a zážitok to bol parádny.
Dúfam, že najbližšie príde Matt v lete ... :D

Fotky z mobilu

Čakanie bolo dlhé a tak párik podguražených (?) mladíkov v maskách predvádzal vlastné tančeky :D

Matt po dotancovaní obkolesený slovenskými médiami...
Fotenie s fanúšíkmi :-)


A spomínané nové roztancované video, kde bol aj v Bratislave ! :-)))




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára