utorok 5. júna 2012

Silver nails with green glitter ... a maškrta z Číny

.
  Keď mi padol pohľad na tieto dva laky, najprv sa mi zdali spolu nekombinovateľné. 
No niečo mi vravelo, aby som to skúsila a tu je výsledok, ktorý ma milo prekvapil a páči sa mi.


POSTUP:
 
2-3 vrstvy mercury metal z rady nailwear pro (AVON)

2 vrstvy a viac podľa chuti 06 edward nail art twins glitter topper (essence)
 Tieto laky sú nádherné a oba vyznejú nádherne aj samostatne. 
Sú moje obľúbené. :-)

Kolega bol nedávno na mesiac na potulkách Čínou a priniesol nám (kolegom) každému magnetku s obrázkom Čínskeho múru (už zdobí chladničku) a takúto maškrtu. Keď sme sa pýtali čo to je, odvetil, že sám nevie. :D Na obale je jediné pre mňa čitateľné slovo "delicious". Takže až poobede sa odvážil jeden z kolegov ochutnať a potom aj ostatní. Ja som svoj cukrík zjedla až dnes a bol vynikajúci ale najprv som zašla do obľúbenej čínskej reštaurácie, kde mi kamarát Číňan po prečítaní obalu naznačil ukázaním na cukorničku, že to bude sladké ale viac som sa pre jeho veľmi slabú znalosť slovenčiny nedozvedela...



Bonbón chutil po mandliach, kokose, cukre (?) a obsahoval aj keks. Mňam ! Ďakujem kolega za sladkosť aj za všetky neuveriteľné zážitky, ktoré si tam na potulkách zažil. Tak ma to nadchlo, že by som tam rada zašla sama na dlhší poznávací výlet. :-) 

PS: boli ste niekto v Číne ? páčilo sa Vám ? čo je napísané na obale tohoto cukríka ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára