štvrtok 5. júla 2012

Osviežujúci šalát + vitamínová bomba


V tomto teple sa mi zachcelo niečo ľahšie, zdravšie a svieže. V obchode som kúpila ľadový šalát, paradajky, jarnú cibuľku a kúsok balkánskeho syra. Doma som mala kukuricu v konzerve a papriku. Všetko som na drobno nakrájala, dala do väčšej misy a dobre premiešala. Neochucovala som, lebo balkánsky syr (niečo ako feta) je sám dosť slaný. Niekedy zvyknem pridať aj biely jogurt, no doma som žiadny nemala.
Šalát je chutný a svieži aj sám o sebe, no mne sa k nemu žiadal chlebík opražený na troche masla ale bez soli, pretože šalát je dosť slaný. Za tento nápad ďakujem exovej babičke, ktorá zvykla robiť takýto chlebík, ktorý posolila, "omaslila" a opražila pár minút z oboch strán na panvici. Ako prílohu potom dala na stôl nakrájaný tvrdý syr, šunku, papriku, paradajku, cibuľku ... a každý si zobral na čo mal chuť. Mňam !

všetko na drobno nakrájame a dobre premiešame

s na masle opečeným chlebíkom a kávičkou

mňaaam

A ešte pridávam dve verzie jednej mojej obľúbenej pesničky s názvom Evina polka o tom ako sa Eva potajomky (napriek zákazu od mamy) na zábavu vybrala a tancovala a tancovala a viac neviem, lebo nerozumiem :-))) 

Pôvodná 

 

Klip :-)

 

Klip ma pobavil. Pesnička je taká chytľavá, že si ju zasa budem celý deň v práci spievať, lebo čo počujem posledné pred spaním, to mi celý ďalší deň hrá v hlave. Chudák kolega ...

2 komentáre:

  1. tak na tomhle bych si pochutnala!:) teď mám chuť,sakraa:D)

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;-) zajtra sa chystám robiť zemiakový šaláť (mňaaaaaaaam) :D

      Odstrániť