streda 15. februára 2012

Svadobný veľtrh (Incheba Február 2012)

V piatok som si zobrala v práci voľno a vybrala sa aj so sestrou na výstavu INTERBEAUTY v Inchebe. Zobrala som si aj "foťák" a o dušu som fotila. A fotila. Bola som nadšená. Krásne dievčatá predvádzali krásne rôzne svadobné šaty a všetky vyzerali ako z nádhernej rozprávky. Svadobné salóny priniesli to najlepšie. Ťažko by som si vybrala, každé šaty mi prišli úplne dokonalé. K šatom bolo možné získať aj rôzne iné doplnky a ozdoby do vlasov, "topánočky", rukavičky, šperky, kytice, ba dokonca i nádherné stolovanie. Nádherné boli aj účesy, ktoré mali modelky-nevesty. Rovnako dokonalé líčenie. Nuž ja som mala pocit, že som sa na chvíľu ocitla v raji. No veď samé posúdte.

  • Profesionálne svadobné (spoločenské) účesy

  • Svadobné šaty na modelkách 





  • Ďalšie svadobné šaty :-)
(dali sa vyskúšať a nádejné nevesty vysmiate pobehovali medzi vešiakmi)



  • Par umeleckých ... ách tie nádherné šaty


Usmievavá modelka Katka. Veľmi milé dievča, ktoré mi ochotne zapózovalo. 
Jedna z mála modeliek, ktoré sa usmievali

  •  Prstienky, stolovanie ... 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára